Monday, September 6, 2010

peristiwa Hujung Ramadhan

Abang aku accident malam tadi. Baru lepas balik dari berbuka from umah opah.
Langgar motor ngan motor. Aku dengar cite orang yang lagi satu tu okay.
Cuma abang aku je pengsan dan di bawa ke hospital naik ambulans.
Hahaha merasa gak dia naik ambulans kan.
Mak aku dah susah ati gak sebab dia lambat balik malam tadi.
Alih-alih ada 2 mamat mai ketuk umah inform.

Pagi tadi mak cik aku bagi tau diaorang pi tengok abang.
Mulanya dah boleh discharge tapi tetiba dia muntah pulak.
So delay la.
Kalo tengok fizikal takde apa, cuma lebam kat mata sket dan badan calar-calar je.
Tapi tak tahula keputusan x-ray macam mana.
Kalo ikutkan patah-patah pun tak de.
Tapi ni dah muntah ni aku rasa cam ada something wrong jek.
Tengokla macam mana, dia orang tanya doktor sat ni.
Aku masih kat office, ari Khamis pun masih kerja lagi.
Kejam ke aku?


nota hujung Ramadhan: aku masih belum 'cuti' pose.
Harap-harapnye penoh la pose kali ni.
Best! Tadi ada officemate cakap maybe
malam ni Lailatul Qadar. Insya-allah.

No comments: