Friday, June 4, 2010

Di Penjara Janji

Date : 2 June 2010
Sian kan tengok muka orang kat sebelah sana tu. Korang jangan ingat aku penjara anak pulak. Heheheh. Kelmarin kami dah install safety gate antara kitchen & hall. Dan kelmarin adalah 1st time aku rasa aman ketika memasak. Kalo tak ade aje assistant datang, kalo tolong buat kerja takpe..ni dia tolong tambah sepah. La ni aku tak perlu dok terjengah minah ni buat apa, dah sampai kat rak pinggan ke belum...dah nak capai dapur ke belum. Tapi tula tengok ar muka dia, siap bersila duk kat pintu sebelah perati aku masak. Dia duduk tu lepas few attempt nak meloloskan diri kut celah gate tu tak menjadi. Hehehe...ingat badan tu muat ke sayang? Siap hulurkan kertas kat bawah gate tu. Hahahaha apa dia nak buat pun aku tak tahu, nak bagi message kat mak dia kut yang dia nak pass through. OH mungkin tidak sayang.... ;)

Date : 8 May 2010
Pic yang ini pulak, 1st time dia cuba berdiri lepas tangan. Tapi kan ngelat tau minah ni. Actually lepas berdiri tu dia bersandar kat kaki abah die. Orang memang tak perasan kalo tengok from pic ni. Jenuh atuk & opah2 dia terkelentong ngan pic aksi nih. Cheeky kan budak nih!!! Siap sengih sambil posing pandang lain lepas dapat berdiri tu. Geram aku rasa nak geget.

3 comments:

mrs. tarmizi said...

so sweet la aqeelah..hehe.. pndai ngelat2 ye..

lia said...

cute nyer anak ko ni....

x nanges lak dia ek xdapat nk p kat ko... kalau Amsyar, mmg da start melalak tuh hu3...

My_Aqeelah said...

lily @ hehehe tu ar wat geram jek budak ni

lia @ ikut mood la. kalo okeh mmg x nanges. tp kalo angin pus2 dia dtg mau dia buat aksi stunt + mak kasim selamat kat depan pagar tu