Tuesday, May 29, 2012

jerawat!!

rasa muda pulak bila post pasal jerawat ni :D
aku memang jarang ada jerawat.. kalau ada pun memang lokasi nya tak obvious.
selalunya kat kulit kepala dan bila aku sedar pun bila tersikat jerawat tu (Adoi!)


tapi sudah 3 hari aku ada jerawat ni, gara-gara tak cuci muka (sekadar basuh dengan air aje).
pencuci muka aku dah abis....nak beli tapi malas nak ke Guar$$ian
tak semena-mena naik la sebiji jerawat yang agak menyakitkan (sebab aku selalu tergaru tanpa sedar).

nasib baik aku ada ini (trial pack kit yang memang aku simpan untuk guna time travel).


dan muka aku sesuai memakainya .
kulit muka aku ni kombinasi, kat area hidung memang berminyak ke normal tapi 
kawasan pipi dagu amatlah keringnya. salah pakai pencuci muka memang perit.

brand ni aku rasa memang agak moist. pelembapnya tak menegangkan kulit muka..
moisturizer dan tonernya pun pakai sikit je cukup untuk cover seluruh muka.
keseluruhannya memang suka laaa!! 
kalo aku pakai dengan diligently mau kot jadi macam ni muka aku....hehehe


maksud aku kulit muke ye.... :D

jangan bertukar jadi Doraemon sudah :P

No comments: