Monday, July 13, 2009

TODAY?

Hari ni amat BORING bagi diriku.

Pertama sekali kerana bos ku bercuti..so segala aktiviti kerja berjalan agak lembab.

Keduanya ofismate merangkap jiran depan mejaku cuti hari ni..makanya aku keboringan tahap gaban tanpa teman merewang dan mengayam ketupat. Rasa nak baca novel tapi rasa cam tak patut pulak coz office hour. Bosannnnyyyyyyeeeeeee.

Nak pi makan sushi lar sat lagi...hehehe yum yum yum!

Ape aku nak apdet nih eh?....

Aqeelah...

hm mini us nih dah boleh accept nasik, tapi itu pun selepas aku sembunyikan didalam carrot + kismis blend. barulah habis dia makan, dan sekarang nih dia kegemaran baru dia ialah mandi! Ari sabtu lepas aku mandikan dia kat dalam sink as usual, tetiba dia tekan pili tu tang air keluar, habis memancut air kat kitchen...maknye lah yang basah! Pagi tadi time basuh montot masham Aqeelah, aku tersalah perkiraan...lantas dicapainya getah paip air pas tu disemburnye basah kat baju sendiri. Huhuhuh....nasib baik tak sejuk sangat.

Girls Nite...

Aku masih bercontact ngan kengkawan ku yang memasing masih bujang lagik! So sedaya upaya akan kami luangkan satu malam (usually Sabtu malam minggu) untuk bertemu. Gathering nih buat kat umah si Kiah jer. Sebabnye senang untuk Aqeelah dan maknye landing-landing (maklum le anak dare ku itu tido awal, kalo ari cuti memang kul 9pm dah mengamuk nak tido). Adelah makan-makan yang simple2. Aku ari tu buat buboq cha-cha. Malangnye aku terlebih cha-cha airnye ciput...dah rupe cam nasik kembang bubur aku tuh! Mesti engkorang tak lalu nak makan kan! heheheh...(dalam hati ku menyesal gak masak bubur tu kalo tahu jadi camtu baik ku buat Sago Gula Melaka aje...senang). Apa yang kami buat time gathering tu? Sambil hapdet tentang diri memasing, compare tahap lemak badan, kitaorg pun bergosip2 gak..tak kiralah gosip artis ke, gosip ex-ofismate ke. Sambil makan2 mengGEMOKkan badan dan menengok cerekarama. Sampai bila aktiviti ni akan dapat dijalan kan aku pun tak pasti. Mungkin bila semua dah kawin susah sikit nak bertemu. Alamak kiot kalo ko kawin kena carik port lain lah pulak...segan aku nak berlanding ngan anak aku kat hall umah ko kalo si Peroz ader! Ahli tetap kongres kami nih terdiri daripada aku, kiah, ina dan su. Kiah dan ina adelah ex-ofismate aku time kat Credit Card Centre BCB. Su pulak sedara si ina yang secara tak langsung menjadi rerakan kami gak coz kami pernah pi outing bersama ke langkawi pada satu masa dahulu. Si Timah pulak dari dulu cam nak join (dia ni dah kawin) tapi asyik ade aral aje. Hehehe tak pelah next time buleh la kut ek.

Sekarang waktu lunch, aku baru lepas lunch ngan En.Suami...masih aku blur nak buat ape lepas ni! Tolong!!!! Boringnye.

1 comment:

Anonymous said...

It isn't hard at all to start making money online in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat backlinks[/URL], Don’t feel silly if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses not-so-popular or little-understood avenues to generate an income online.